Dnia 15 czerwca br. Rada Ministrów przyjęła projekt rozporządzenia Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej zmieniającego zasady naboru wniosków do programu „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022.

Program „Dobry Start” to świadczenie przyznawane na każde dziecko uczące się w szkole. Wysokość świadczenia wynosi 300,00 zł., które udziela się raz w roku w związku rozpoczęciem roku szkolnego.

Od roku szkolnego 2021/2022 program „Dobry Start” realizować będzie ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH.

Rodziny zastępcze, osoby prowadzące rodzinny dom dziecka oraz dyrektorzy placówek opiekuńczo – wychowawczych mogą składać wnioski na jednorazowe świadczenie do ZUS od dnia 01.07.2021r. do dnia 30.11.2021r. Wnioski będzie można składać wyłącznie w formie elektronicznej: 1) przez Portal informacyjno-usługowy Emp@tia 2) przez bankowość elektroniczną 3) przez portal PUE ZUS.

Uprzejmie informujemy, że nasza witryna internetowa jest aktualnie modernizowana, w celu spełnienia wymogów 

WCAG 2.1

Archiwalna wersja strony znajduje się pod adresem:

www.kwidzyns.epcpr.pl

Zapraszamy również do naszego Biuletynu Informacji Publicznej:

www.bip.kwidzyn.epcpr.pl